sobota 31. května 2014

Sunny day; AHS

Sunny Day

Why?! Proč se musím učit, když je pěkně?.. Je to divný, že když se nemusím, tak je hnusně.
Štve mě to. Ještě horší pocit je, že se učíte venku a vidíte vaše kamarády, jak sportujou.
(Aby jste si nemysleli, že jsem šprtka, tak teď nemám nějak nejlepší známky, tak proto se musí učit! :D)

yeah💞

American Horror Story

Začla jsem se koukat nějak před týdnem a je to.. došli mi slova, protože to je bombastický :3. Už jsem u 2 série dílu devátým. Hororů se po pravdě bojím, ale miluju se bát. nejdřív mě AHS děsilo (ikdyž mě děsilo, tak jsem se na něj stejně musela dívat :D). Ale teď ho miluju
Nedokážu říct jestli se mi víc líbila 1. nebo 2. série, protože ten seriál je dokonalej a každá série má svoje kouzlo:). Teď bych nejradši se začala koukat na další díl, ale nemůžu.. musím se učit O.o.
(Yea!:D teď se neučím, protože jsem na chvilku... "na chvilku" odešla na pc :D)


Další článek přidám zase nějak za týden:). Prosím komentujte, sdílejte, posílejte přátelům cokoliv :)
Your N-Usmívající se

2 komentáře:

  1. Mám na AHS uplně stejný názor!:) Je to ten nejlepší seriál,který jsem kdy viděla:3. Už jsem sice shlédla všechny série,ale těším se na další:D:). Taky je potom dobrý seriál The Walking Dead.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TWD je další v pořadí na seznamu!:3 Děkuju!:D
      btw: Už jsem u 06x03 3:) Strašlivě se těším na Freak Show!:3

      Vymazat