pondělí 11. srpna 2014

Nice to meet with my bff; PLL

[ PÍSNIČKA, KTEROU V TUTO DOBU NEJVÍCE POSLOUCHÁM click ]

Hiii:) Jak si užíváte prázdniny?:) Já vcelku dobře. Tento víkend jsme měli oslavu prababičky, které bylo 82 let:3.Vlastně jsme neslavili jen babičku, ale jak si vlastně vše do kupy kvůli tomu, že se nějak často nevídáme. Jinak mě teď čeká v sobotu let do Španělska (už jsem se o ní zmiňovala ve článku Facts about me) s mojí nejlepší kamarádkou nebo-li mladší tetou Malinou') Je jasný, že tam nejedeme samy - jede tam s náma její mamka a její mladší bráška.

Dál jsme zkoušely s Malinou natočit nějaký challenge a dát ho sem na blog. Zkoušely jsme sníst lžičku skořice a pak i challenge 'Nesměj se', jenže nic z toho nevyšlo, protože ty videa buď byly v hodně špatný kvalitě  nebo byly extrémně nechutný:D. Pokud by jste, ale chtěli aby jsme nějakou udělaly, tak napište do komentářů!:) Pokud by se Vám chtělo, můžete i jakou:D. Žádnou extrémní pleazz!:D
Pokud by jste také chtěli, můžeme natočit i nějaký vlog ze Španělska:)

Taky jsem teď začala číst Roztomilé malé lhářky. V tuto dobu jsem u třetího dílu Dokonalé. A protože v knížce to není stejné jako v seriálu, tak jsem i změnila oblíbenou postavu.Už i kvůli tomu, že Hanna začala pít. A mojí nejoblíbenější postavou se stává......

ARIA MONTGOMERY!:3

Teď se mi začala strašně moc líbit a prostě jí žeru<33 Ale ještě víc žeru Lucy') Má krásný písničky:3 Oblíbený páry mám teďka, ale dva a to je Ezria a Haleb:)

Pár fotek na konec:) 

1. Fotka - s Malinou:)

je rok stará a proto tam nemám rovnátka, Malina je ta co je více vzadu')

+ je že tam jsem nenamalovaná, so tlesk,tlesk,tlesk.

2. Fotka - Lucyyy))))

1 komentář:

  1. Ariu mám také moc ráda. :) A celkově PLL zbožňuju :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/2014/08/my-first-giveaway.html#more - Giveaway na mém blogu :) Budu ráda když se zapojíš :)

    OdpovědětVymazat