sobota 28. listopadu 2015

my adrenalin bucket list

Mám hodně věcí, co bych chtěla v životě dokázat. Některé jsem si již splnila, ale některé ještě ne. Chtěla jsem si je nějak srovnat v hlavě, a tak mě napadlo, o tom napsat článek. Dnešní článek bude o mém bucket listu.


1) PARACHUTING

Tento sen se mi už splnil a jsem za to opravdu šťastná. Skočila jsem si bohužel jen jednou, ale za to při západu slunce. Teď právě skončila sezóna, ale počítám s tím příští rok jako koníček. Chci jít i do tunelu ( tam se učíte, jak letět ve vzduchu), abych už si mohla otevírat padák sama.
(Napsala jsem o tom i článek, tak se můžeš mrknout I jumped with a parachute )


2) BUNGEE JUMPING

Budu tady mít hodně adrenalinových sportů, to si pište. Jako další tady mám skok z mostu. Asi hodně ráda skáču nebo co. Bungee jumping mě přitahoval ze všech nejvíc, zatím jsem neměla tu možnost si to vyzkoušet, ale pomalu vyhledávám. Líbí se mi ten moment mez i smrtí a životem a prostě ten strach z toho. Teď to tak vyznělo, ale nechci se zabít! 


3) SCUBA DIVING

Už musím být trapná co? Heh, bez tak si všichni myslíte, že kdybych měla příležitost, tak bych řekla ne, že se bojím. Potápění je jedinou výjimkou. U potápění jsem již možnost měla, ale bojím se vody. Mohla jsem se potápět v pastvinské přehradě, kde bychom museli i podplavat zeď u přehrady skrz takovej tunelek, čehož jsem se bála. Mám radši lítat ve vzduchu než cokoliv s vodou. Pokaždé se bojím, že by došel vzduch a já bych nestihla doplavat nad hladinu. Bojím se vln, při čemž bych surfovat chtěla taky, ale toho se bojím ze všeho nejvíc, ale surfovat po internetu je samozřejmě něco jinýho (hahahaaha, Nyny to si fakt zabila). Avšak například korály, rybičky a podmořské městečko bych chtěla vidět. Takže potápění s přístrojem bych chtěla strašně moc zkusit, ale strachuji se věcí, co by se mohli stát.


4) WATER-SKIING 

Jako další je tady vodní lyžování. Tento extrémní sport jsem si odzkoušela a je to boží! O prázdninách jsme s mamčinou partičkou každý rok jezdili až někam za Prahu k jezerům, kde jsme vytáhli člun s motorem, přivázali k němu 'chytač na ruce' (víte , co myslím ne?) a už jen nasadit lyže nebo snowboard a mohli jste jezdit po hladině. Já, jelikož na snowboardu neumím, jsem jezdila na lyžích. 



5) SPEEDING

Rychlá jízda na motorce, to bych si užila. Představuji si to spíše, že bych neřídila a jen seděla za řidičem. Neurčovala bych rychlost já, ale on. 



To by bylo vše. Musím se přiznat, že nejdříve to měl být obyčejný bucket list, ale při psání jsem si uvědomila, že jsem tam zahrnula pouze extrémní sporty, tak jsem k 'bucket list' přidala 'adrenalin'. Určitě bych vymyslela i bucket list normálních věcí, ale to zas někdy jindy.

Jaké adrenalinové sporty byste chtěli vyzkoušet vy? Co vás láká? :)







Žádné komentáře:

Okomentovat