úterý 29. července 2014

Holidays

/ Klikni na ten obrázek a v druhém okně, by se měla objevit písnička, kterou teď nejčatěji poslouchám:) /

Po dlouhé době opět přidávám článek:) Jak si užíváte summer? :3 Já skvěle. Teď jsem byla na táboře. Třetinu tábora nám tam pršelo, jinak bylo krásně. Celotáborovku (, která mimochodem byla "Pán prstenů") jsme vyhráli!:D. We're so beeest! Po pravdě mě ani moc nebavila, ale bylo tam spoustu super lidí, což to smazává to nebavění celotáborovky. Dala bych sem nějaký fotky, ale žádný nejsou:(. Z tábora jsem přijela v neděli a za tu dobu jsem relaxovala.. eh no:D prostě jsem měla ignore mode pro všechny zprávy na fb apod. Asi si všichni relaxování představíte pod tím, ležet u bazénu s mochitem a poslouchat hudbu ve sluchátkách, ale když vám mamka vrazí do ruky štětku s barvou ať jdete natírat plot, tak :D.. už to relax moc není. Jinak nejradši relaxuju u knížky nebo u filmu, když prší. Neznám nic lepšího. Už zase mluvím o dešti a o čtení :D. Noo.. Jinak teď pojedu, vlastně zítra k tátovi a ještě nemám sbaleno. Ups. Ještě nevím, jaký má plán, ale mám si vzít plavk\y, takže se těším, co vymyslel:).
Ještě chci říct, že jsem začala psát #Holidays diary. Prostě si tam píšu, co jsem za celý den dělala, co bylo k obědu apod. Začala jsem psát už od 1. července a jsem na sebe opravdu pyšná, protože deníček už jsem psala snad stokrát, ale nikdy mi to nevydrželo, tak dlouho. Jsme na sebe zvědavá:D. 
Další věc je asi to (ještě nevím, zatím se rozhoduju), že začnu psát nějaký příběh. Ještě nevím o čem by byl apod., ale chtěla bych něco začít psát. Upozorňuju, že bych psala, kdyby se mi chtělo!! Že bych nepsala vždy ve středu a v pátek. To opravdu ne.
To je asi, tak zatím všechno. Nebylo to nic dlouhýho, za což se chci omluvit, ale když to píšete o půl 11 a chce se vám spát, tak.. Soo good night sweeties! <3

1 komentář:

  1. Pěkný článek! :)
    Budu ráda,když navštívíš můj blog a zanecháš komentář :)
    http://tickerlocky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat