pondělí 30. června 2014

First holiday weekend

Po pravdě, takovýhle prázdniny jsem si nepředstavovala..

Ahój! :) 
Jak si užíváte prázky? :D Určitě skvěle, když prší. (Závidím těm, kteří se teď někdo opalují na pláži.) Tenhle článek bude takovej oddechovej. Prvně bych chtěla začít vysvědčením. Vysvědčení nedopadlo zrovna nejlíp, ale to proto, že jsem na školu tenhle rok úplně kašlala. Dostala jsem jednu trojku a tři jedničky, jinak to byli samý dvojky. Všichni mě chválej, ale nechápu za co :D. Taky jsem dostala čokoládu od profesorky za to, že jsem nejsympatičtější člověk třídy O:). 
Další věcí je, že jsem se rozhodla dávat na začátek článku obrázek a na ten když kliknete, tak se Vám v dalším okně objeví na youtube písnička /můžete vyzkoušet i teď, už tam je :)/. Prostě budu dávat ke každému článku písničku, kterou jsem si teď oblíbila :). Když, tak napište do komentu svůj názor, budu ráda!:)
Třetí věcí je, že jsem v sobotu byla v AFIně 3:) Byla jsem tam s mamkou a s jejíma kamarádkama. Vyhovovalo mi to, protože mamka s jejíma bff si sedla do kavárny zatím, co já jsem si šla nakupovat:3. Nakoupila jsem modrý kraťasy, obyčejný černý plavky - už teď je miluju:3 a 2 tílka - jedno bílý a druhý světlounce růžový:). Není to nějakej extrémně velkej nákup, ale já jsem spokojená:). Po nákupech jsme šli do kina') Já jsem chtěl jít na Hvězdy nám nepřály, ale už jsme prej měly koupený lístky na Jak vycvičit draka 2. Nejdřív jsem v kině seděla naštvaně, ale musím říct, že jsem neměla bejt proč. Ten film je skvělej! A vážně doporučuju!:) Jsem ráda, že mě mamka donutila na to jít!:) Na konci je to smutný, že jsem až brečela:D.Vážně doporučuju!:D Už jen kvůli tomu, že Bezzubka (ten drak:D) se choval stejně jako můj pes Žofie:D.

A to by bylo asi všechno, co jsem Vám chtěla říct. Jinak, jak si někteří mohli všimnout, tak jsem změnila vzhled blogu. Podle mě je lepší a přehlednější a víc happyy :D. Zase mi napište do komentářů, jestli se Vám líbí nebo ne :D:).
Plánuju, že udělám taky bucket list (nechala jsem se inspirovat Teri Blitzen - nejlepší youtuberkou a blogerkou ever- miluju jí:3) a i 25 faktů o mně:). Napište mi prosím do komentů, co bych ještě mohla udělat.. again:D. 
Takže do komentářů mi prosím napište:

  • co si myslíte o písničce na začátku článku
  • co si myslíte o novém vzhledu blogu
  • jaké články byste ode mně chtěli 

Kdyby jste mi, alespoň jednu z těchto věcí napsali byla bych happyyy!') Mockrát bych Vám děkovala!:) A děkuju i z přečtení celého článku:3 
Byeee, Love ya:*

3 komentáře:

  1. Milujem staré pesničky Miley Cyrus :3
    Tvoj blog sa i veľmi páči :) Myslím, že v jednoduchosti je krása ;) Tiež sa toho držím v mojom blogu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš zlatý blog :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat