pátek 1. května 2015

1st May

/Clickni pro Bills/


Prvního máje tudutududuu
Když se řekne prvního května, tak si určitě nepředstavím dnešní počasí. Což znamená, že ven určitě nejdu a budu se flákat doma. A jak jinak neměla jsem co dělat, tak jsem si řekla, proč neudělat článek.
Včera byly Čarodějnice, takže u mě spaly dvě kamarádky. Užila jsem si to, protože jsme udělaly 'photoshoot' (kterej je mimochodem strašnej), pak chodily po celé vesnici od ohni k ohni, jestli jim nezbyly buřty. Nakonec jsme skončili u nás doma s obyčejnýma párkama. Poté jsme si pustily film 10 pravidel, jak sbalit holku. Je skvělej, i když jsem u toho už napůl usínala.
Dneska se hraje mistrovství v hokeji. Hop hop hop. Neuvěřitelně se těším! Měla bych fandit s kamarádkou, která by k nám pak přišla. Fandit sama anebo s mamkou? Ne, to ne, pls. Hrajeme proti Švédsku, což je bysme mohli dát.




A teď k měsíci KVĚTEN. Asi nejnáročnější měsíc školy. Musíte se soustředit na učení, abyste měli dobré známky na vysvědčení. Já jsem si teď opravila naštěstí zeměpis, z kterého mi vycházela 2, teď mezi 1-2. (pokrok jak sviň :D)
Miluju na něm počasí, protože když je hezky (což teď rozhodně není :D), tak zapomínám na věci, co mě stresují. Jsem ráda, že Tančíme pro radost (akce, jež pořádá umělecká škola), jelikož jsem několik hodin zameškala a brali jsme novou látku. Všechno musím opět dohánět. Začíná taky maturitní období, kdy nám určitě nějaké hodiny odpadnou. Yes!
 Jinak ,,První máj, lásky čas" no jsem zvědavá. Nechci se tady vypisovat, co jak cítím okolo tohohle, proto snad postačí jen citát z S láskou Rosie <3.


Tenhle článek je nic moc, ale příští bude lepší :D I promise :3.
Okay, byyye :)


Žádné komentáře:

Okomentovat