pondělí 25. května 2015

best of music #1



Hádejte, co je novýho? Přesně tak, nic. Proto jsem rozhodla přidat na blog #music. Tento článek bude velice zajímavý a máte se na co těšit. :-)  .. I'm kidding.

1) T O U L A V Á (Sebastian)
Click  Takžee, tuhle písničku jsem prvně uslyšela na Očku. U nás je Očko puštěný pořád, proto jsem to slyšela nejmíň desetkrát. Nejdřív mi lezla krkem (jako všechny songs z Očka), ale pak když už ji přestali tolik pouštět, jsem si ji zamilovala. 

2) G I V E   Y O U   W H A T   Y O U   L I K E  (Avril Lavigne)
Click Avriil. No řekni, jaká písnička od ní není dokonalá. Není už nejnovější, protože byla vydaná v únoru, ale to snad nikomu nevadí. Tenhle song je k filmu Babysitter's  black book, který měl premieru 21. února. 

3) A Ť   T U   N E N Í   T I C H O (Johny Machette)
Click Johnyho jsem si teď hodně oblíbila, nechápu proč ho všichni hejtujou. Texty písniček má skvělý a hlavně o něčem, zatím co takovej Rytmus.. No comment. Taky pomalu přecházím z popu na raop, začíná mě bavit víc než například Lady Gaga (ano, vážně ji poslouchám/ala). Tahle písnička mi toho hodně dává a taky si pod tím textem někoho představuju :D.

4)  P U M P E D    U P   K I C K S  (Foster The People)
Click Písnička dává dobrou náladu, především ráno. Už není nejnovější, avšak to snad nikomu nevadí. Skoro 2 týdny si ji prozpěvuju. VAROVÁNÍ pokud nechceš chytit nemoc jménem "Nemůžu tu písničku vypudit z hlavy", tak si ji radši neopouštěj :D.

5) R Á N O (Atmo music ft. Jakub Děkan)
Click Další raop. Prostě Kuba Děkan je skvělej zpěvák a má dobrej hlas. Text se mi až tak nelíbí, ale zpívat si to ve sprše? To jo :D. Hlavně si ji nepouštějte, když vás chytne depka. Ee kámo ee.

Tak to by bylo všechno, snad se vám článek líbil. Do komentářů mi můžete napsat, jaký posloucháte vy, jaký vám třeba uvízly v hlavě. Ráda si poslechnu. 
Btw. Ok, alespoň jedna novinka je: zítra mi sundávají rovnátka, konečně!!!:3

Žádné komentáře:

Okomentovat