sobota 14. června 2014

PLL

Ahoj! :)
Po dlouhé době jsem se zase dostala k počítači. Ve škole toho je teď na mě moc (např. se mám naučit na pondělí 47 stránek z dějáku :D miluju naší učitelku, fakt že jó :D - ironie, kdo by nepochopil)

Pretty Little LiArs

Lover

Ten, kdo kouká na PLL, tak už určitě ví, že vyšel novej díl! :3
Ten, kdo ho ještě neviděl, tak ať to nečte!


Můj názor na 5x01 - EscApe from New York!
Jsem strašně ráda, že tam teď byla Alison. Je dost vidět, že se změnila a že chce pro holky, jen to nejlepší :). A skákám metr vysoko, kvůli tomu, že nám řekla, že CeCe není -A.Pořád si, ale myslím, že toho hodně skrývá :/. Nejlepší pasáž pro mě byla, když si liars mysleli, že -A TEAM napálili, ale bylo to naopak. Já bych si asi upustila do kalhot, když by tam kolem mě pobíhal celej -A TEAM! :D.
A Melissa?! Lucas?! Paige?! -A TEAM?! Jako fakt?! :( A těch lidí co tam bylo! Wotafak?! Myslela jsem, že ta bude okolo 8 lidí a ne, že jich bude 20! :/ Po pravdě jsem měla v 1. i 2. sérii Lucase strašně ráda a už mě napadlo, že by mohl bejt -A. Ale pořád jsem si říkala, že to nemůže bejt možný- měla jsem ho hodně ráda.
Shannu jsem neměla ráda už od začátku. Když byla s Ariou v nemocnici a Ezra se probudil a uviděl Shannu, tak jsem rvala vlasy z hlavy a hejtovala Ariu, proč je tak blbá! :D Shanna je -A! :D Naštěstí to potom pochopila :D uffff :D. // Ariu mám ráda, jen aby bylo jasno :3// Doufám, že jsem nebyla jediná! :D
Už aby byla zase středa!:3  (Vím, že to není nějak dlouhý, ale potřebuju se učit :/)

Tady přikládám pár SPOILERŮ k 5. sérii!:)
  • Pravděpodobně bude mít následující 5. série 25 epizod. Navíc bude prázdninový speciál.
  • Tato série bude obsahovat 100. díl a Marlene King pro nás připraví překvapení.
  • Dočkáme se dílu s vánoční tématikou.
  • Toby a Alison budou mít společné scény.
  • Potvrdilo se, že se Caleb vrátí do Rosewoodu. (ve 100. epizodě)
  • Dozvíme se více informací o tom, co Jason dělal, když byl pryč.
  • Přiblížíme se k odhalení vraha WIldena.
  • V 5. sérii se na delší dobu vrátí Jenna a Melissa.
  • Představí se nám otec Ali, Kenneth. // Už tuhle středu! :) //
  • Mezi Alison a Calebem bude nějaký chemie! //Těším se! Extémně! :D Calson! :3 //





Pll
Nejlepší scéna! :3

Doufám, že se článek o PLL líbil :). Prosím hlasujte v anketě v pravém sloupci "Líbí se Ti blog?" Po případě, kdyby ne, tak prosím do komentářů napište proč apod:) Budu za to moc ráda!  Další článek asi očekávejte příští týden :)
Byyyyyyyyyyyyyyye! :*

Festifun | via Tumblr
I need it! SUMMER 2014 <3


1 komentář:

  1. Miluju PLL, hned první den jsem to hledala, abych to mohla vidět.. :DD A názory se vcelku tak nějak shodují s těma tvojima. Už se nemůžu dočkat na další díl, už jen 3dny. :) :3

    http://books-wonderland.blog.cz/

    OdpovědětVymazat