pátek 27. června 2014

School Trip 2

Ahooooooj :3
Chci se omluvit, že až teď, ale neměla jsem čas a ani náladu :/. Tady se trošku rozepíšu o školním výletě (vím, že vás to zajímat nebude :D). Jak už jsem psala  ,tak to byl 3-denní výlet. Byli jsme někde v okolí Liberce. První den jsme měli sraz v 6..v 6! :D vstávala jsem o půl 5 -.- Miluju školní výlety! Cesta vlakem - všichni tam spí, jen my už tam máme výbuchy smíchu :D. Samozřejmě jsme se tím unavily, takže když jsme dojeli do Sedmihorek a šli pěšky s těma krosnama, baťohama, kuframa, tak jsme tam snad ani málem nedošly :D. Když jsme se ubytovali, tak jsme vyrazili na hrad Valdštejn ( byla to "nejmenší výlet"), kde jsme s holkama udělaly photoshoot :D Tady máte jen jednu upravenou fotku, protože ty ostatní jsou hrozný :D:/.

// zleva Mapi, Malina, Žaňďa a já :D //
Dál jsme se teda vrátili, kde jsme otravovali všechny :D. Další den jsme šli Hruboskalskem na Hrubou skálu a pak na Trosky. Celou cestu jsme byli jako poslední, protože jsme fotily everything :D. A večer jsme měli discotéku :3. Samozřejmě, kdo tam tančil jako jedinej? Áno, jen my 4 :D. A další den (poslední) jsme jeli do Liberce do IQlandia, kde jsme potkali Bajkalla & Shikoi ze stránky FAKTY CZ&SK.
Vypadám tam jako největší debil, ale co už-.-
To je asi všechno k výletu :/. Čekala jsem, že to udělám delší a dám sem hodně moc fotek, ale ty fotky mi kamarádka neposlala :/. Jinák.. DNESKA JE POSLEDNÍ DEN ŠKOLY<3. Konečně!:D Zítra jedu do kina,takže přidám článek o vysvědčení a o kině.. prostě vysvědčení a co jsem dělala v sobotu :).
Tak zatím! :)
Loveee ya

Žádné komentáře:

Okomentovat