sobota 7. března 2015

Depressed article

Je půl pátý ráno. Nemůžu usnout kvůli energeťáku, kterej jsem si asi před jedenáctou hodinou dala. Za celý ránovečer jsem se koukala na věštkyni /ano tak jsem klesla/, udělala pudink /nějak se proměnil v srdíčko/ a u toho poslouchala na Spotify 'best pop music' -všechno byly zamilovaný písničky. Buď se mi osud snaží něco naznačit, nebo všechno je jenom pouhá náhoda. 

/John Legend a jeho písnička You & I/

Za tu dobu jsem přemýšlela o celém mém životě. /Bacha, depresivní článek/ Za celý svůj život jsem byla (vážně hodně) pyšná pouze na jednu věc  - dostala se na gympl. Špatný na tom je, že jsem ani na gympl někde hodně hluboko uvnitř nechtěla. Potkala jsem spoustu skvělých lidí, které nikdy nechci ztratit a jsem teď ráda, že můžu být s nimi. Ale ještě před třema rokama jsem to nechtěla. Nevěřila jsem si, protože proč bych zrovna já měla udělat přijímačky. Vzpomínám si, že když jsme to s mamkou zjistily, sjely jsme do Tesca v jedenáct večer pro košík sladkostí a doma všechno sežraly během hodiny u filmu :D.
Nedávno mi umřela kočka. Asi si řeknete, no jo kočka, pff. Jmenovala se Filoména. Bylo jí dvanáct- prožila jsem s ní skoro celý svůj život. A nejhorší je, že mi umřela v náruči. Onemocněla už asi před rokem a pomalu se to zhoršovalo. Chtěli jsme ji dát na injekci dalčí den, ale už to nepřežila. Milovala jsem ji, byla to moje první a poslední kočka. Za ten poslední rok mi počůrala asi pětkrát postel :D. Stýská se mi po ní a z její smrti jsem se ještě nezpamatovala- spíš se na to snažím zapomenout.

/Byla trochu crazy, heh/

Další věcí je puberta. Achjo. Pomalu se začínám hádat s rodinou a mít 'sad' chvilky. Jsem na ostatní hnusná, nespím a až moc jím. (:D)  S mamkou jsem to měla teď půlrok hodně špatnej. Za celý den, co jsme se viděli si řekli pouze 'ahoj' a možná tak, co mám udělat. Samozřejmě jsem z toho nic nedělala nebo všechno uklízela až na poslední chvíli. A z toho plyne? No jasně, hádky. Naštěstí se všechno zlepšilo, co jsme teď byly v Praze. Jsme teď vlastně spíš kamarádky než matka s dcerou :D. Jsem za to ráda.

/Jsme to ale rodina :D/

Tím ukončuju tenhle hroznej článek :D. Je mi jedno, jestli se vám líbil nebo ne. Potřebovala jsem to někam napsat a podělit se o to s někým. Zítra /vlastně dneska :D/ tu bude článek o koncertu. Snad se ten vám bude líbit:3. No nic. Už půjdu. Tak dobré ráno! :):D


Žádné komentáře:

Okomentovat