neděle 8. března 2015

Tea tag

Ahoj, všichni! :)
Objevila jsem tea tag! (Všichni určitě, co tea znamená v angličtině:D) I když jsem nebyla zatagovaná, tak ho chci udělat, protože čaje miluju! Čaj piju minimálně třikrát denně. Dalo by se řict, že vlastně nic jinýho než čaj nepiju. Teď mám kvůli tomu nejhorší období - došly všechny čaje kromě těch bylinkových! Jako jasně, nebudu nemocná, ale stejně. Bylinkový čaje mi prostě moc nechutnal:D /samozřejmě jsou výjimky/.




Otázek je dohromady šestnáct, snad se budou líbit:).

1. Teplý nebo studený?
Jak kdy. V zimě horký a v létě samozřejmě studený.

2. Silný nebo slabý?
Když mi je neuvěřitelná zima, tak si dám silný zázvorový. Jinak něco mezi.

3. Lístky čaje nebo sáčky?
Na tuhle otázku odpovědět nemůžu, protože jsem ještě čaj s lístky nepila. Ale do měsíce se to změní!:D

4. Piješ raději čaj doma nebo mimo dům?
Piju kdekoliv. Alespoň bych ráda. Mám termosku, která mi 'netermoskuje':D. Ostatním vydrží čaj teplý minimálně osm hodin, mně vydrží tři, tak sakra wat?:D

5. Oblíbený ledový čaj?
Nestea, příchutě mi chutnají všechny.

6. Oblíbený horký čaj?
Opět piju všechny, ale asi nejradši mám ráda brusinku nebo zelený čaj.

7. Kde ráda piješ čaj?
Doma, v posteli, u knížky nebo seriálu:).

8.  Co si ráda do čaje dáváš? smetana, cukr, mléko,..
S mlékem/smetanou jsem čaj ještě neochutnala a ani nechci. Příjde mi to nechutný:D. Jinak si tam nejradši dávám čerstvý citron s cukrem.

9. Jaký čaj bys doporučila?
Protože zelený čaj a brusinku znají určitě všichni, tak zázvorový! Má to trochu pálivou chuť, ale je výborný.

10. Máš oblíbenou značku čaje?
Apotheke! Všichni ji zkuste, zamilujete si ji.

11. Měla jsi ráda vždy čaj?
Jako malá jsem byla na minerálky ochucený, šťávy atd. Až v osmi jsem je začala pít pořádně:D.

12.  Nejméně oblíbený čaj?
Snad ani nemám.

13. Když jíš, máš u jídla čaj?
Ne, to zase ne:D.

14. Jaký čaj jsi naposledy pila?
Mateřídoušku-bylinka:D.

15.  Používáš na čaj konvičku?
V Ikeii jsme s mamkou objevily konvičku na kafe. Kávu nepijeme, takže používáme konvičku na kafe:D.

16.  Jaký je tvůj oblíbený hrneček?

Tak to je konec,snad se Vám tag líbil. Zatagovala bych všechny další blogerky/blogery, kteří si tento článek přečtou:). A co vy? Jaký je váš oblíbený čaj?:3.
Baaaaaaj!:D


5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš super blog ;) Inak k tomu mlieku, napríklad taký irish tea sa pije s mliekom a je vynikajúci! :D

    www.michaelaslifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý blog, a zajimavý tag.. :-) čaj miluji :-)

    Ráda bych tě pozvala na svůj blog
    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Máš krásnej blog, určitě ho budu sledovat! :3

      Vymazat