neděle 8. března 2015

Walk Choc Ice

Ahooj,
Tak po třech měsících se tu znovu objevuju :D. Zdá se mi, že tenhle blog nikdo nečte, ale tak nějak mě to baví psát články, pokud mám čas a stalo se mi něco zajímavýho :D. Dneska nebude depresivní článek, ale o zábavě.
Ve čtvrtek kolem pátý hodiny jsme s mamkou vyrazily do Prahy na koncert Walk Choc Ice, kteří měli 20. výročí skupiny. Ve vlaku jsme si sedly vedle páchnoucího týpka. Litovaly jsme toho hned, jak jsme si sedli, protože hodinu a půl vedle někoho sedět s ucpaným nosem? To se prostě nedalo :D. Seděla tam s námi i nějaká paní, která se musela dvakrát vracet do vlaku kvůli zavazadlům.
Když už jsme byli v Kolíně, tak se mě mamka zeptala, jestli mám lístek. Samozřejmě, že ne. Spoléhala jsem spíš na mamku, že mi ho vezme. Ups :D. Popadla mobil a zavolala tetě do práce, aby mi lístek vytiskla ještě jednou. Jsem prostě problematickej člověk :D.
Mamka se na mě naštvala pořádně :D. Pak se nás zeptal spolusedící týpek, jak má dojet do Hradčan. Tak jsme mu jakože poradili- vystoupit v Praze na hlavním nádraží a pak metrem atd. Nevím, jak si mohl splést HLAVNÍ NÁDRAŽÍ a VYSOČANY, ale vystoupil ve Vysočanech- jeli jsme nějakou oklikou. Bylo mi ho líto vcelku :D. 
/Ta fotka mi příjde luxusní:3/

Poté, co jsme konečně dojeli do Prahy, tak nevím.. s mamkou jsme se začali tlemit a měly opět skvělou náladu - celej ten den byl divnoskvělej :D - všechno jsme sváděly na úplněk. S tetou jsme se měly potkat na I.P.Pavlova, takže jsme jely metrem.
Rada do života: Nikdy se nedělejte selfíčka v metru!:D Akorát to upoutá revizory. Musely jsme zaplatit osm stovek- jely jsme na černo O:). 

/S mamkou konečně v Praze:) /

Když jsme se potkaly s tetou, vyrazily jsme k ní se připravit na koncert. Udělala jsem nám i tousty, celej den žádná z nás nic nejedla :D.
Tramvají jsme se dostali k Lucerně. Bože. Už teď jsem byla v sedmém nebi. Dokonalooooost!!
/Pěší zóna, Lucerna a kamera, co může bejt lepší?:D/

Lucerna vypadala skvěle! Jako první jsme si odložily věci do šatny a koupily si pití. Potkaly jsme tam spoustu známých. Celou Lucernu jsem si prošla, zamilovala jsem se do ní. V tu dobu ještě hráli předskokani The Atavists, kteří taky hráli skvěle:). 



A pak to začalo! Na pódium přišla pětičlenná skupina Walk Choc Ice!:) Zážitek na celý život:3. 


Koncert trval přibližně 2 a půl hodiny. Kluci se vážně vyřádili! Zprvu jsem tam nějak netrsala a držela se u mamky :D. Ale nakonec jsem se prorvala dopředu a užívala si to. Mrzí mě, že jsem tam nepotkala jednoho člověka:(. Jinak den se zapsal do mých dějin /wtf :DD/. Pak se konala AfterParty, ale dostaly jsme hlad, takže jsme odešly:).

/Fotku jsem upravila, protože těch světel tam bylo moc :D/

Najíst jsme se šli do Mekáče :D. Překvapivě. Cestou domů jsme si všichni koupily Frisco. Doma jsme už jen kecaly, spát jsme šly až někdy ve dvě :D. 

Doufám, že se článek líbil:).Ještě přidávám ukázku -> click . Byli jste teď taky někde na koncertě? Popřípadě kde? :).
Mějte se hezkyyyyy! :3



Žádné komentáře:

Okomentovat